Concept en strategie:
maak je er sterk voor

We leggen je het belang van concept en strategie graag uit

Concept en strategie.

de basis van je succes

Doordacht concept en strategie is nodig om online succesvol te zijn. Want je wil met je website, webshop of app omzet genereren. Je wil dat bezoekers je site vinden en jouw producten of diensten gaan afnemen. Dat is mogelijk als mensen die digitale omgeving herkennen als ‘prettig en vertrouwd’. De beleving. Als ze snel vinden waar ze naar op zoek zijn. Klantvriendelijkheid of usability.

STRATEGIE

Digitale strategie

Optimalisatie

Klantreis-optimalisatie

Concept

Propositie en creatief concept

Digitaal tijdperk

Toekomst-bestendig

Een goede strategie
zet de mens centraal
en is een leidraad
voor digitale
transformatie

Aqua-Pijl-beneden

Digitale strategie

Een digitale strategie is gebaseerd op de doelstellingen van je bedrijf en is voorbereid op de toekomst. Maar de start voor het uitrollen van een sterke strategie is en blijft jouw klant. We bepalen hoe we voor jouw bedrijf meer merkbekendheid kunnen realiseren, hoe je beter zichtbaar bent en herkend wordt, hoe je de loyaliteit van je klanten kunt vergroten en het belangrijkste: hoe jij die toppositie als dienstverlener gaat bereiken.  Een breed georiënteerd team van specialisten helpen je bij het vastleggen van jouw op maat gesneden strategie.

Klantreis-optimalisatie

Als jij je echt inleeft in je klanten, is het niet zo moeilijk om een customer experience in beeld te brengen. We ervaren dat de wereld om ons heen voortdurend verandert en dus ook de wensen van onze klanten. En dan rijst de vraag of jij wel alle mogelijkheden benut om het je klant zo prettig mogelijk te maken. Hoe is het op jouw website of webshop gesteld met de klantbeleving. Wat is de eerste indruk die jouw (potentiële) klant ervaart als hij landt? Kan hij eenvoudig en snel bestellen? Wordt hij prettig uitgenodigd om contact met je op te nemen? Wat is de kwaliteit van de contactmomenten? Wij meten en analyseren deze aspecten op meerdere punten.

Het belang van een sterk concept

Als de strategie bepaald is, volgt de fase waarin we dat vertalen naar een visueel concept. Heb je al een huisstijl of moet dat nog ontwikkeld worden? Een logo, een authentieke uitstraling met een geheel eigen stijl? Want het visuele concept vertelt de mensen wie je bent. En of zij zich daarbij thuisvoelen. Bij een website of webshop luistert dat nauw. Als een bezoeker voor het eerst op een site komt, wil hij zich prettig en vertrouwd voelen, anders is hij zo weer weg. Dat kun je bereiken met de juiste vormgeving, een goed kleurgebruik, fraaie aansprekende beelden en goede teksten. Wij helpen je stapsgewijs bij de visualisatie, de uitwerking en de implementatie.

Digitaal tijdperk

De digitale technologie is een onlosmakelijk deel van het leven geworden. We gaan de cloud in en we digitaliseren onszelf. 97% van de mensen beschikt over een mobiele telefoon en 87% heeft een smartphone. Gemiddeld spenderen Nederlanders 4 uur en 50 minuten op het internet. Kortom: internet is een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven.

Ook de Social Media blijven groeien, er zijn nu rond de 4 miljard social-media gebruikers op aarde. Negen van de tien gebruikers bezoeken de social media met hun smartphone. Het is heel bijzonder om ons te realiseren dat we gemiddeld meer dan een maand per jaar op onze smartphone bezig zijn.

We komen er dus ook als bedrijf niet onderuit dat we ons digitaal optimaal moeten uitrusten en gebruikmaken van de talloze mogelijkheden.

Het visueel concept is nodig om te bedenken hoe jij je boodschap doorgeeft

Roze_Pijl_Boven

Typ hieronder uw zoekterm en druk op Enter om te zoeken